Zasłużyłam na karę ;)

Ostatnio bardzo odbiegam od tematów pielęgniarskich a to miał być mój priorytetowy temat 
 
W moich ostatnich postach można wyczuć subtelną nutkę złośliwości i narzekania na obecną władzę i może dlatego straciłam wczoraj dwóch czytelników na Facebooku?

Te osoby, które czytają mojego bloga wiedzą już, że moje poglądy znacznie się różnią od poglądów naszej partii rządzącej.
Ja z kolei wiem, że wiele osób ma bardzo podobne poglądy do moich.


Jak tu nie komentować tego, co się dookoła nas dzieje?
Chyba oglądam za dużo wiadomości.





Zanim w środku nocy zapuka do mych drzwi ABW sama wymierzyłam sobie karę.
Mam szlaban na oglądanie wiadomości i to przez cały tydzień.
Człowiek żyjący w niewiedzy bywa czasem zdrowszy psychicznie 
 
Jako terapię antypisowską zastosuję muzykoterapię i będzie ok.
 
Nie wykluczam w przyszłości tematów politycznych (bo pewnie nie wytrzymam) ale następny post na 100% nie będzie związany z polityką.


Komentarze

Pozostaw komentarz do posta. Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Popularne posty z tego bloga

Pielęgniarki na poważnie i na wesoło cz.I

Dupek przeważnie pozostanie dupkiem i koniec kropka

Ta opowieść to nie bajka, to prawdziwy dzień pracy pielęgniarki znany mi z autopsji