I 馃挄 urlop


 Czekaj膮 mnie teraz 2 tygodnie bez szpitala.

2 tygodnie bez intubacji, bez reanimacji, bez szpitalnych procedur, bez zaburze艅 rytmu serca, bez spadk贸w parametr贸w 偶yciowych, bez spl膮tanych i agresywnych pacjent贸w, bez paskudnych bakterii, bez roszczeniowych rodzin, bez d藕wigania pacjent贸w, bez Nutrisonu, bez zmiany pampers贸w, bez wk艂adania pacjentom r贸偶nych cewnik贸w w r贸偶ne otwory cia艂a, bez wyjazdu na CT, bez hemofiltracji, bez 偶mudnego wype艂niania dokumentacji medycznej, bez gor膮czkowego biegania 偶eby ze wszystkim zd膮偶y膰.

Czekaj膮 mnie za to 2 tygodnie spokoju, b艂ogiego relaksu, czytania ksi膮偶ek, rozwi膮zywania Sudoku, ogl膮dania ulubionych film贸w, maseczek, peeling贸w i olejk贸w eterycznych czyli domowego SPA.
Czeka mnie fryzjer, kosmetyczka i d艂ugie pomalowane paznokcie
Czekaj膮 na mnie gry planszowe i generalne porz膮dki (wiosna si臋 zbli偶a wi臋c czas przewietrzy膰 szafy).


Zaplanowali艣my sobie z synem maratony filmowe, a na li艣cie same hity typu "Anio艂y i demony", "Kod da Vinci", "Tomb rider", ca艂a kolekcja "Indiany Jones`a", wszystkie cz臋艣ci "Powrotu do
przysz艂o艣ci", "Przebudzenie", "Kolekcjoner ko艣ci", "Siedem", "Inferno", wszystkie cz臋艣ci "W艂adcy pier艣cieni", "Bad boys", "Epoka lodowcowa" i jeszcze kilka innych


Plan urlopowy zosta艂 ju偶 wdro偶ony.
Dzisiaj realizujemy plan z maratonem filmowym w roli g艂贸wnej i gdyby nie to, 偶e kto艣 musia艂 wyskoczy膰 do sklepu po pieczywo to pewnie sp臋dziliby艣my pod ko艂dr膮 ca艂y dzie艅
Niestety nie jestem Ann膮 Lewandowsk膮 i nie mog臋 zam贸wi膰 艣wie偶ego pieczywa z dostaw膮 do domu helikopterem ale te par臋 krok贸w, kt贸re mam do sklepu bynajmniej mi nie zaszkodzi艂o, po 5 godzinach ogl膮dania film贸w rozprostowa艂am swoje stare ko艣ci
 
Oby艣my tylko od tego dzisiejszego lenistwa odle偶yn nie dostali

I 馃挀 urlop.



Komentarze

Prze艣lij komentarz

Dzi臋ki za pozostawienie komentarza. Tw贸j e-mail nie zostanie opublikowany.

Pozostaw komentarz do posta. Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany.

Popularne posty z tego bloga

Piel臋gniarki na powa偶nie i na weso艂o cz.I

Dupek przewa偶nie pozostanie dupkiem i koniec kropka

Ta opowie艣膰 to nie bajka, to prawdziwy dzie艅 pracy piel臋gniarki znany mi z autopsji