Moje przyszłościowe plany blogowe

Nieustannie pracuję nad poprawą wyglądu mojego bloga.
Myślę, że pewne zmiany są już zauważalne, pododawałam kilka gadżetów ☺
W niedalekiej przyszłości chciałabym dodawać zdjęcia powiązane tematycznie z moimi postami.
Wiem, że nie można wstawiać cudzych zdjęć i tu jest problem, bo nie wiem o czym będę pisała, nie mam konkretnych tematów, którymi będę chciała się podzielić więc profilaktycznie muszę chyba robić fotki dosłownie wszystkiemu co się rusza inie rusza, ptakom i motylkom (być może kiedyś napiszę coś o wiośnie) autobusom i tramwajom (być może kiedyś napiszę coś o komunikacji miejskiej) koszom ze śmieciami (być może poruszę kiedyś temat segregacji śmieci) 😉 dzisiaj bujam
się z pierogami, może warto pyknąć jakąś fotę na wypadek tematów kulinarnych 😀
Aktualnie pracuję nad szatą graficzną, może oprócz zdjęć dobrym pomysłem będzie wstawianie swojej grafiki do postów.
Pracuję nad tym, dokształcam się, rozwijam się, nie jestem geniuszem informatycznym ale też nie osłem, daję radę, tylko czasu czasem brak 😵
Moja strona jest w trakcie przebudowy, kiedyś tam skończę 😄

Komentarze

Pozostaw komentarz do posta. Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Popularne posty z tego bloga

Pielęgniarki na poważnie i na wesoło cz.I

Dupek przeważnie pozostanie dupkiem i koniec kropka

Ta opowieść to nie bajka, to prawdziwy dzień pracy pielęgniarki znany mi z autopsji