Każdy może zostać Świętym Mikołajem 🎅

Już od trzech lat firma Wader organizuje akcję przekazywania zabawek dla Oddziałów Dziecięcych w szpitalach w całej Polsce
Co roku są to inne szpitale.
Akcja świetna, wszyscy wiemy w jakiej kondycji są polskie szpitale.
A na Oddziale Dziecięcym zabawki też są ważne, też są częścią terapii.
Zabawki rozwijają kreatywność, dzieci zapominają o swojej chorobie.
Zabawki pomagają im dużo lepiej przetrwać ten trudny dla nich czas choroby i czasami długi czas zdrowienia.
A wiadomo, że pacjent w dobrym humorze ma lepszy apetyt i szybciej wraca do sił

 
W tegorocznej edycji brało udział 13 szpitali, z różnych części kraju.
Zabawki powędrują do świetlic wszystkich tych szpitali ale największą pakę zabawek otrzyma szpital, który zebrał najwięcej głosów od internautów.
A tegorocznym zwycięzcą jest...


Lublin na który i ja głosowałam.

Wiem, że kilka osób czytających mojego bloga zagłosowało identycznie jak ja.
Może mój głos przeważył o wygranej szpitala w Lublinie
A może Twój

Tak czy inaczej.
Brawo ja!
Brawo Ty!
Brawo My!
Brawo Wader za pomysł i realizację!

Na koniec chciałabym dodać, że to nie jest żadna reklama firmy Wader.

Nic mnie z tą firmą nie łączy no może oprócz tego, że jak moje dziecię było dużo młodsze to w moim domu było pełno zabawek z tej firmy

Uważam, że są dobrze i solidnie wykonane, łatwe do mycia, trwałe a przede wszystkim bezpieczne dla dzieci, szczególnie tych małych, które wszystko wkładają do buzi.

Za rok kolejna edycja i oby to trwało do końca świata i o jeden dzień dłużej, jak WOŚP.
Takie akcje trzeba wspierać





Komentarze

Pozostaw komentarz do posta. Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Popularne posty z tego bloga

Pielęgniarki na poważnie i na wesoło cz.I

Dupek przeważnie pozostanie dupkiem i koniec kropka

Ta opowieść to nie bajka, to prawdziwy dzień pracy pielęgniarki znany mi z autopsji